25 maja 2009




Antek i Franek

8 komentarzy:

e pisze...

ej, to 1. jest super

ecia pisze...

jak diane arbus

ola dmowska pisze...

bardzo fajne... pisz Jarku skąd zdjęcia, co?

KJW pisze...

Nareszcie jakaś młodzież na zdjęciach ;-) Wszystkie trzy mi się podobają, ale ostatnie szczególnie...Kurcze, super jest.

Justyna Kowalewska pisze...

zniewalające oczy, prawdziwe spojrzenie, z odrobiną niepewnści... piękne to pierwsze zdjęcie!!!

Maja Kryńska pisze...

ten po lewej na pierwszym to Twoje? ;)
wcale nie jest za wąsko! 1 faworyt.

baranskijarek@o2.pl pisze...

Olu: Co tu wiele pisać... Zdjęcie zrobiłem w restauracji "Pod Semaforem" u podnóża Bieszczad. Dla mnie to jednak kompletnie nieistotne, bo to zdjęcie nie ma być pamiątką z rajdu Łemkowiada, z którego wracaliśmy. Chodzi o ich oczy, a one są zawsze tak samo głębokie niezależnie od miejsca :)

Zamiast miejsca chciałem przez chwilę zamieścić tytuł "Być jak Ola Dmowska" ale nie nie odważyłem się :)

mchwnk pisze...

trzecie swietne!